Szanowna Pani Anno,
najpierw wprowadzamy "Samogłoski i wykrzyknienia" oraz "Wyrażenia dźwiękonaśladowcze", następnie "Sylaby i rzeczowniki" cz. 1-4 oraz "Sylaby i czasowniki l. pojedyncza", a później kolejne części, jeśli dziecko będzie tego wymagało (nie wszystkie dzieci potrzebują ćwiczeń z pełnym zestawem). Ważne, żeby dziecko słuchało w słuchawkach w celu eliminacji innych bodźców słuchowych. Czas słuchania programu powinien trwać od 10 do 30 minut dziennie, słuchanie można podzielić na dwie lub trzy sesje. Po wysłuchaniu programu wspólnie z dzieckiem oglądamy ilustracje w książeczkach „Kocham czytać” i staramy się, by dziecko powtarzało sylaby.
Jeśli synek ma opóźniony rozwój mowy, zachęcam, aby skonsultowała się Pani ze specjalistą, który ustali indywidualny plan terapii. Listę terapeutów pracujących Metodą Krakowską® znajdzie Pani na stronie www.szkolakrakowska.pl.
Pozdrawiam
Katarzyna Biernacka
Komentarze