Muzeum Warszawy z nowym spotem – wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich! Za produkcję odpowiada Papaya Films.
Muzeum Warszawy to prawdziwy labirynt 11 kamienic na Rynku Starego Miasta. Wystawa główna „Rzeczy warszawskie” składa się z 7352 wyłącznie oryginalnych obiekty, świadków wydarzeń i ludzi ważnych dla historii miasta.
Celem spotu jest pokazanie Muzeum jako miejsca, w którym rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzny świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to magiczne miejsce, w którym każdy z nas, na własny sposób, może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.
W rezultacie powstał bajkowy spot, w którym oddajemy głos rzeczom. Odkrywamy ich fakturę, smak czy zapach, ich sekrety i biografie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.
Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie Rzeczy warszawskie, w którym osobistą narrację prowadzą nasi kuratorzy i kuratorki.
Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Będzie pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych. Właśnie ruszyła kampania!
Muzeum Warszawy zostało powołane w 1936 roku. Jego siedzibą główną jest 11 zabytkowych kamienic przy Rynku Starego Miasta, wpisanych od 1980 roku na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Muzeum Warszawy to także 9 oddziałów, w tym Muzeum Warszawskiej Pragi, Centrum Interpretacji Zabytku i Muzeum Drukarstwa.
Od 80 lat misją Muzeum Warszawy jest gromadzenie, przechowywanie, opracowywanie i udostępnianie zbiorów związanych z Warszawą. Prowadząc działalność wystawienniczą, badawczą, wydawniczą, edukacyjną oraz kulturalną, muzeum towarzyszy odbiorcom w poznawaniu fenomenu Warszawy.
mat. Organizatora