Warszawa

Bawimy się, programując w Scratchu

Bawimy się, programując w Scratchu

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
od 7 do 14 lat
ISBN: 9788301196462
Tematyka: gry, programowanie

Opis książki

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.


Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®


Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką "Bawimy się, programując w Scratchu" będzie to świetna zabawa!

 

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów "Automate the Boring Stuff with Python" i "Scratch Programming Playground".

Kup teraz

Szukamy najtańszych księgarni internetowych...

Recenzja książki Bawimy się, programując w Scratchu

REWELACJA!

Jak nauczyć dziecko trudnej sztuki programowania, a przy okazji zarazić je nową niezwykłą pasją? Wystarczy sięgnąć po REWELACYJNĄ książkę - „Bawimy się, programując w Scratchu”... czytaj więcej »

Warto zobaczyć