To już czwarta część serii o rodzeństwie, które podróżuje po wnętrzu swoich ulubionych gier komputerowych. Aby nie utknąć w nich na zawsze, dzieci muszą rozwiązywać zagadki i pokonywać przeszkody, co wymaga od nich nie tylko sprytu, ale też wiedzy.
Książka łączy świetną zabawę, przygodę oraz walory edukacyjne: w każdej części serii młodzi czytelnicy znajdą ciekawostki dotyczące funkcjonowania ludzkiego umysłu.
Dowiadują się też jak bezpiecznie korzystać z komputera, jakie zagrożenie niesie ze sobą internet i jak wyznaczyć granicę między tym, co realne, a tym, co wirtualne.
Coś dla moli książkowych i maniaków komputerowych!
Czwarta część przygód Julka i Mai. Julek, Maja i ich nowi przyjaciele szukają agenta zaginionego w grze. Czas się ugina, do gry wkraczają realni ludzie, nie ich awatary, sprzymierzeńcy nagle okazują się zdrajcami. Sytuację jak zawsze ratuje poczucie humoru Julka i spryt Mai.
oprawa: twarda