Od nauki rysowania po taneczne zabawy - Cartoon Network rozpoczyna inicjatywę, której celem jest wsparcie dzieci i rodziców w czasie kwarantanny. Stacja wprowadza do emisji nowe treści, a także udostępnia darmowe materiały i pomysły na ciekawe domowe aktywności. #CNTogether to prezent od Cartoon Network dla wszystkich rodzin w Polsce!
W odpowiedzi na przymusową izolację na całym świecie, Cartoon Network rozpoczął kampanię #CNTogether. Inicjatywa jest częścią globalnej akcji stacji i ma na celu pomoc dzieciom w zachowaniu bezpieczeństwa, pobudzenie kreatywności, a także dostarczenie darmowej rozrywki w czasie, który wymaga od wszystkich rodzin wiele cierpliwości. #CNTogether to pełne humoru pomysły na rozwój, naukę i zabawę – wszystko przy wsparciu uwielbianych przez dzieci bohaterów.
W ramach profilaktyki stacja udostępnia, w odpowiedniej dla najmłodszych formie, wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego zachowania, a także materiały rozwijające zdolności manualne czy motoryczne – w tym lekcje malowania i taneczne zabawy. W klipach i instruktażach najważniejszą rolę odgrywają bohaterowie najpopularniejszych produkcji emitowanych na Cartoon Network, w tym: „Atomówki”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls”, „Ben 10” czy „Pora na przygodę!”.
- Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych młodych widzów. Wiemy, że wielu z nich spędza obecnie większość czasu w domu. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystania uwielbianych przez najmłodszych produkcji, aby przekazać ważne komunikaty na temat bezpieczeństwa, a także zapewnić jeszcze więcej rozrywki, tym samym rozwijając zdolności naszych widzów - mówi Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, WarnerMedia .
Cartoon Network udostępni na swojej platformie poniższe materiały:
Dzieci i rodziny mogą uzyskać dostęp do darmowych treści, zabaw i rozwijających kreatywność zasobów na platformie:
www.cartoonnetwork.pl/show/cnzawszezwami.
Fani mogą znaleźć je również podczas bieżącej emisji polskiego kanału Cartoon Network oraz na serwisach społecznościowych stacji.