Szanowna Pani Profesor.
Jestem logopedą z pięcioletnim stażem. Dotychczas pracowałam głównie z dziećmi z dyslalią bądź z opóźnionym rozwojem mowy. Od niedawna rozpoczęłam terapię dziecka sześcioletniego z alalią. Dużą trudnością u dziewczynki są liczne zmiany zachodzące w strukturze fonetycznej wyrazu podczas powtarzania i nazywania. Dziewczynka prawidłowo powtarza tylko sylaby otwarte. Rozumienie jest na dobrym poziomie.
Proszę mi poradzić - Czy metoda wczesnej nauki czytania, Pani autorstwa, może okazać się pomocna w terapii ww. dziecka? Dotychczas nie korzystałam z zeszytów "Kocham czytać", a metodę znam z informacji internetowych, Pani artykułów zamieszczanych w "Logopedii". Czy taka wiedza mi wystarczy, czy może powinnam udać się do Krakowa na szkolenie?
Z poważaniem
Pytanie przesłała Pani Ula
Miła Pani Urszulo,
uczestnicy naszych szkoleń twierdzą, że osobiste spotkanie z osobami prowadzącymi zajęcia Symultaniczno Sekwencyjną Nauką Czytania dały im bardzo dużo. Ale oczywiście są książki z których można skorzystać (m.in. "Kocham uczyć czytać") i artykuły na stronie (w zakładce "Do pobrania" www.konferencje-logopedyczne.pl )
Życzę wielu sukcesów, nie mam wątpliwości, że w sytuacji alalii metoda szybko okaże się skuteczna.
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska
Komentarze