Droga Pani Diano,
nauczycielki wykazują się kompletnym brakiem wiedzy na temat dwujęzyczności. Najpierw dziecko musi opanować język etniczny, a potem może uczyć się drugiego. W sytuacji rodziców Polaków stosowana jest metoda: mL@H - "minority language at home ‘używanie języka ojczystego w domu, języka otoczenia
dziecko uczy się od rodzimych użytkowników (native speakers).
Na Pani miejscu zrezygnowałabym z przedszkola w tym roku. Córeczka
opanuje świetnie język angielski, gdy tylko będzie mowić po polsku.
Pani nie może mówić do dziecka w j. angielskim, bo to nie jest język
Pani serca. Dziecko nauczy się nieprawidłowego akcentu i błędów
gramatycznych.
Zapraszam do lektury artykułów na stronie
www.konferencje-logopedyczne.pl, w zakładce "do pobrania".
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska
Komentarze