22-miesięczne dziecko
Witam serdecznie,
Jestem mieszkanką Krakowa, czy istnieje możliwość odpłatnej wizyty u Pani? Jestem mamą 22-miesięcznej Oliwki, która wykazuje duże deficyty w mowie, chodzimy do logopedy od kilku miesięcy - bez skutku, zaczynam martwić się i podejrzewać autyzm, jego cechy uwidoczniły się już ponad pół roku temu, ale lekarze bagatelizowali moje obawy twierdząc, że jeszcze ma czas na rozpoczęcie mowy, przykre to jest, ale niestety nie trafiłam chyba jeszcze do odpowiednich terapeutów. Bardzo proszę o kontakt. Czy jest możliwość spotkania?
Aneta

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Aneto, ponieważ mam terminy listopadowe, proszę skorzystać
z pomocy w Centrum Metody Krakowskiej (mgr Agata Dębicka). Rozpocznie Pani ćwiczenia stymulujące rozwój mowy i wszystkich funkcji poznawczych, a ja w listopadzie, jeśli będzie Pani chciała spotkam się z Panią. U tak małego dziecka liczy się każdy dzień. W Centrum będzie Pani mogła zobaczyć pomoce i zapoznać się z moją książką "Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych". W tej chwili najważniejsze są ćwiczenia słuchowe wg programu "Słucham i uczę się mówić" (www.arson.pl).
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska