Znany i lubiany komik Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru został twarzą ogólnopolskiej kampanii wiosna/lato 2012 odzieżowej marki Wójcik.
Wizerunek gwiazdy oraz stworzone przez nią kreacje podziwiać można na antenie ogólnopolskich stacji (TVN, TVN24, TVN STYLE, TVN 7, Puls i 4 FUN TV), w salonach sprzedaży Wójcik w całej Polsce oraz w Internecie.
Każdy z nas z pewnością pamięta czasy, kiedy był dzieckiem. Wszystko sprawiało nam wówczas taką niczym nie zmąconą, beztroską radość, ja chciałbym pozostać dzieckiem na zawsze jak widać chyba mi się udało. – mówi Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru.
Kampania ma na celu przywołanie pozytywnych wspomnień z dzieciństwa, kiedy każdy z nas robił coś szalonego i zwariowanego. Marka Wójcik emanuje pozytywną energią, kolorem i świeżością, nasze produkty projektujemy z pasją i zaangażowaniem, chcemy to podkreślić i zaprezentować nasze atuty szerokiej grupie odbiorców – Michał pasuje do tej roli idealnie - jego naturalne poczucie humoru kochają wszyscy. - mówi Marek Szostak, Dyrektor ds. Marketingu Wójcik Fashion Group.
Kolory oraz nastrój dzieciństwa doskonale podkreślają ubrania z najnowszej kolekcji marki Wójcik. W kolekcji wiosna-lato 2012 znalazło się ponad 70 propozycji tematycznych dla dziewczynek i chłopaków od 68 cm do 158 cm wzrostu. Wśród nich znajdują się ubranka sportowe, codzienne oraz okolicznościowe. Ponadto marka Wójcik w swojej ofercie przygotowała mnóstwo niespodzianek, dodatków i tego, co tego co nasze małe tygryski lubią najbardziej.
Nazwy kolekcji nawiązują do otaczającego nas świata: „Kartka z wakacji”, „Dziki mustang” „Powrót do natury”, „Uroczy ogród” czy „Wiosenna świeżość”.
Kolekcję Wiosna-Lato 2012 można oglądać w salonach marki Wójcik w całym kraju. Jest również dostępna w sklepie on-line: http://www.wojcikonline.com
Więcej szczegółów oraz spotów reklamowych dotyczących kampanii z udziałem Michała Wójcika zobaczyć można na stronie: www.dobrzebycdzieckiem.pl.
# # #
Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, istnieje od 1987 roku i jest wiodącą marką Wójcik Fashion Sp.z o.o., Sp.k. Kolekcje charakteryzuje najwyższa jakość, ciekawe wzornictwo i niespotykany design. Wójcik kreuje modę dla dzieci w wieku 0,5-12 lat.
W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 53 placówki, w tym sklepy własne oraz franczyzowe. Wójcik obecny jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.