Droga Pani Izo,
jestem zdumiona, że specjalista mógł stwierdzić prawidłowy rozwój dziecka, które nie mówi. Rozwój mowy to nie tylko wymiar możliwości poznawczych dziecka, ale także warunek jego drogi edukacyjnej. Dziecko, które do trzeciego roku życia nie mówi rozwija swoje myślenie INACZEJ, obrazowo, nie abstrakcyjnie...
Nie można już czekać, należy natychmiast rozpocząć intensywną stymulację.
Proszę skorzystać z programów:
1. E. Wianecka "Słucham i uczę się mówić" - Sylaby i rzeczowniki" oraz
"Czasowniki - liczba pojedyncza" - www.arson.pl
2. A. Fabisiak-Majcher "Zdania sylabowe" - www.wir-wydawnictwo.com
3. A. Dębicka "Układanki lewopółkulowe" -
www.konferencje-logopedyczne.pl
4. A. Dębicka "Pamięć symultaniczna i sekwencyjna" - www.konferencje-logopedyczne.pl
5. J. Cieszyńska "Kocham czytać" - stymulacja rozwoju mowy pprzez
wczesną naukę czytania.
Gdyby potrzebowała Pani pomocy logopedycznej, kogoś kto pracuje moją metodą zachęcam do zajrzenia na stronę www.szkolakrakowska.pl, są tu nazwiska terapeutów z całej Polski. Gorąco namawiam na wykonanie diagnozy testem SON-R. W Krakowie takie badanie wykonuje dr Marta Korendo (forum na stronie www.konferencje-logopedyczne.pl). Każdy z terapeutów pracujących metodą krakowską wykonuje także badanie dominacji stronnej, ustala poziom wszystkich funkcji poznawczych i przygotowuje program terapeutyczny. Ja będę w Polsce tylko pod koniec maja, a potem we wrześniu.
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska
Komentarze