Warszawa

Targi - skuteczna forma promocji firm z branży zabawkarskiej?

Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek, nie tylko w Europie, ale również na świecie. 

 

Globalna konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy szukają skutecznych narzędzi promocji produktów oraz własnego biznesu. Wyjaśniamy, dlaczego producenci zabawek powinni zwrócić uwagę na targi branżowe.


Targi to nadal jedno z najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych, co w dobie intensywnego rozwoju technologicznego oraz digitalowych narzędzi marketingowych może być co najmniej zastanawiające. Dlaczego obecność na targach powinna być obowiązkiem przedsiębiorców z różnych branż, w tym zabawkarskiej?


Tu spotyka się biznes
Wydarzenia branżowe umożliwiają przedsiębiorcom zapoznanie się z najnowszymi trendami, a także poznanie oferty konkurencji. To również dobry czas na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów biznesowych. – Podczas targów branży zabawkarskiej można spotkać importerów i producentów artykułów dla dzieci zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Eventy umożliwiają spotkania twarzą w twarz, a to znacząco ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych – tłumaczy Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland, podczas których blisko 100 firm z branży zabawkarskiej, zaprezentuje artykuły dla dzieci i niemowląt.


Nie tylko networking
Targi dedykowane branży zabawkarskiej odwiedzają nie tylko osoby ściśle związane z rynkiem, ale również interesujące się nowościami lub poszukujące ciekawych pomysłów na prezenty. Jest to więc okazja do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. W tym celu firmy włączają się w prowadzenie warsztatów organizowanych w ramach wydarzeń branżowych, dzięki którym mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności. Chętnie występują również w roli eksperta podczas paneli dyskusyjnych, co z kolei potwierdza przygotowanie merytoryczne przedstawiciela danej firmy. Przedsiębiorcy nie bez przyczyny angażują się również w konkursy organizowane w trakcie targów. – Często zadanie konkursowe wymaga wiedzy na temat produktów danego wystawcy, co w efekcie zachęca osoby zainteresowane uczestnictwem do odwiedzenia i zapoznania się z konkretną firmą. Niemałą rolę odgrywają także nagrody, które wzbudzają miłe skojarzenia z ich fundatorem – wyjaśnia Monika Glegoła z Gift Show Poland 2017.


Dziś stoisko z materiałami reklamowymi to za mało, by mówić o skutecznym wykorzystaniu targów do promocji własnego biznesu. Dopiero zastosowanie się do powyższych wskazówek pozwali na uzyskanie satysfakcjonujących efektów, a przecież na tym zależy każdemu przedsiębiorcy.

 

Gift Show Poland to jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Targi odbędą się w dniach 26-28 maja w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c.

 

Podczas tegorocznej edycji nie zabraknie konkursów, w ostatnim dniu odbędzie się m.in. finał konkursu „Pewnego dnia u Lwa”, warsztatów kreatywnych oraz nowych atrakcji od organizatorów, którą będzie Wyspa Zabawek – Sektor Branży Zabawkarskiej. W tym sektorze zostaną zaprezentowane produkty dla dzieci i niemowląt.

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Wiadomości lokalne

Warto zobaczyć

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). Pragniemy poinformować cię iż dbamy o twoją prywatność i bezpieczeństwo twoich danych. Stosujemy się do zasady minimalizacji zbieranych danych. Strona czasdzieci.pl używa plików cookie by świadczyć Państwu usługi na najwyższym poziomie. Możecie Państwo w każdej chwili zmienić ustawienia cookie swojej przeglądarki. Więcej informacji oraz przysługujące ci prawa znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Zamknij (×)