Kolekcja gier komputerowych Kajko i Kokosz - Mirmiłowo Wielkie poszerzyła portfolio czasopism wydawnictwa Egmont!
Magazyn skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat, które lubią dobrą rozrywkę, ale również do tych, którzy zafascynowani są przygodami słynnych bohaterów komiksowych. Pierwszy numer na rynku już od 31 stycznia, co miesiąc kolejne wydania.
W każdym numerze bohaterami będą tytułowi Kajko i Kokosz – kultowe postaci najsławniejszej serii komiksowej polskiego mistrza opowieści rysunkowych, Janusza Christy. Czasopismo to cykl składający się z gier, które zapewnią przygodę i dużo dobrego humoru. Swojski słowiański świat zapewni czytelnikom i graczom możliwość uczestniczenia w szalonych opowieściach. Inteligentna rozrywka na długie godziny zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Na łamach pisma znajdują się opowiadanie będące jednocześnie opisem gry, sylwetki bohaterów, a także konkursy, czy zagadki.
Poszczególne wydania będą dostępne z grą na CD. Nie lada gratką zwłaszcza dla fanów komiksu będą dołączane plakaty, które powstały na podstawie niepublikowanych prac Janusza Christy. Wielkie emocje dla młodszych i starszych czytelników i graczy - zapewnione.
Klasyczna przygodówka rozpoczyna się przybyciem tajemniczego kupca Hodona do grodu w Mirmiłowie. Przed samym kasztelanem roztoczył on wizję budowy kamiennej twierdzy, a pozycję Kajka i Kokosza dość znacząco umniejszył. Słowiańscy woje postanawiają jednak odzyskać swoje wpływy i pomóc kasztelanowi, który popadł w tarapaty.
Wszyscy, którzy zafascynowani są przygodami dwóch kultowych bohaterów, mogą liczyć na kolejną dawkę śmiechu w komiksach i grze planszowej wydawnictwa Egmont. Na rynku dostępna jest pełna edycja wznowionych 20 albumów komiksowych, m.in. Szkoła latania, Wielki turniej, czy Urodziny Milusia. Magia opowieści i niewymuszony humor bawią do dziś, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem. Najsławniejsza seria komiksowa polskiego mistrza opowieści rysunkowych, Janusza Christy powinna być na półce każdego czytelnika. Dla większych śmiałków czeka inne wyzwanie, gra planszowa Kajko i Kokosz – Wyprawa Śmiałków. Młodsi i starsi gracze przy przeprawie na drugi brzeg jeziora z pewnością będą się dobrze bawić. Wprowadzenie magazynu przez Egmont wsparte jest kampanią telewizyjną oraz reklamą w tytułach własnych wydawnictwa.
Tytuł: „Kajko i Kokosz. Mirmiłowo Wielkie”. Kolekcja Gier Komputerowych
Częstotliwość: miesięcznik
Premiera wydania: 31 stycznia 2012
Grupa docelowa: dzieci 6-12 lat, ale także fani Kajka i Kokosza
Cena: 12,99 zł
Insert: gra komputerowa na CD + plakat
Redaktor: Małgorzata Muszańska