Łukasz Jemioł zaprojektował linię odzieżową dla dzieci. Limitowana kolekcja Back to School pojawi się 21 sierpnia i będzie dostępna tylko przez dwa tygodnie na platformie parentingowej Limango.
Łukasz Jemioł od dziesięciu lat tworzy trendy, które obowiązują zarówno na czerwonym dywanie, jak i w garderobach wielu Polek. Tym razem stworzył we współpracy z Limango pierwszą linię dla dzieci. Powstanie kolekcji Łukasz Jemioł Kids przypada na okoliczności jubileuszu 10-lecia pracy w zawodzie projektanta.
Ambasadorką kolekcji dedykowanej dzieciom w wieku 3-7 lat została dziennikarka i mama Beata Sadowska.
źródło: limango.pl
Łukasz Jemioł: Dzieci w tym wieku spędzają większość dnia na zabawie. Kolekcja Łukasz Jemioł Kids powstała przy wsparciu platformy parentingowej, dlatego mamy pewność, że kierujemy się oczekiwaniami rodziców i dzieci. To spore wyzwanie nawet dla doświadczonego projektanta. Mam nadzieję, że kolekcja pomoże przedłużyć lato i sprawi, że powrót do szkoły nie będzie nudny.
Mali fani mody znajdą dla siebie ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, pozwalających na wygodne spędzanie czasu podczas nauki, jak również popołudniowych aktywności i zabaw.
Beata Sadowska: Kupując ubranka dla synka zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą przede wszystkim zapewniać komfort noszenia.
W propozycji dla najmłodszych znalazły się sukienki, bluzy z kapturem, spodnie, t-shirty oraz czapki i szaliki. Połączenie prostych, oversizowych krojów ze stonowanymi barwami tworzy funkcjonalny i nowoczesny look. Projektant nie zapomina o detalach takich jak ściągacze i asymetryczne przeszycia, stworzone specjalnie na potrzeby tej kolekcji. W propozycji dla chłopców przeważają odcienie błękitu i szarości, w kolekcji dziewczęcej pudrowy róż przełamany groszkową zielenią. Do produkcji użyto bawełny, dzianiny, wełny oraz jedwabiu. Łukasz Jemioł podkreśla, że linia w całości powstała w Polsce.
źródło: limango.pl
Magdalena Wójcik, szef działu zakupów Limango Polska: Okazuje się, że rodzice poszukują ubrań dla dzieci w internecie niemal każdego dnia. Codziennie rano nasz newselleter otrzymuje blisko pół miliona odbiorców w poszukiwaniu najlepszych okazji. Rodzice pytają przede wszystkim o polskie produkty utrzymane w nowoczesnym i oryginalnym designie.
Autorką zdjęć kampanii jest znana i ceniona fotografka Maria Eriksson. W sesji udział wzięli dziennikarka i uczestniczka projektu SuperMAMY Limango Beata Sadowska, projektant Łukasz Jemioł, autorzy blogów Modnisia i Modny Tata oraz zaprzyjaźnione dzieciaki, które tego dnia zadebiutowały przed obiektywem. Efektem sześciogodzinnej sesji w klimatycznych wnętrzach domu na warszawskim Żoliborzu jest sesja zdjęciowa promująca kolekcję. Fotografie oddają rodzinną atmosferę zabawy jaka towarzyszyła wszystkim uczestnikom sesji podczas pracy.
źródło: limango.pl
Łukasz Jemioł zapowiada kontynuację projektowania dla dzieci i już planuje kolejne odsłony Łukasz Jemioł Kids.
Kolekcja będzie dostępna w terminie 21.08-6.09 na www.limango.pl