Warszawa

Wlasnie wystartowala limitowana sprzedaz Kolekcji Łukasz Jemioł Kids na platformie parentingowej Limango.pl

Wlasnie wystartowala limitowana sprzedaz Kolekcji Łukasz Jemioł Kids na platformie parentingowej Limango.pl

Łukasz Jemioł zaprojektował linię odzieżową dla dzieci. Limitowana kolekcja Back to School pojawi się 21 sierpnia i będzie dostępna tylko przez dwa tygodnie na platformie parentingowej Limango.

 

Łukasz Jemioł od dziesięciu lat tworzy trendy, które obowiązują zarówno na czerwonym dywanie, jak i w garderobach wielu Polek. Tym razem stworzył we współpracy z Limango pierwszą linię dla dzieci. Powstanie kolekcji Łukasz Jemioł Kids przypada na okoliczności jubileuszu 10-lecia pracy w zawodzie projektanta.
Ambasadorką kolekcji dedykowanej dzieciom w wieku 3-7 lat została dziennikarka i mama Beata Sadowska.

 

źródło: limango.pl

 

Łukasz Jemioł: Dzieci w tym wieku spędzają większość dnia na zabawie. Kolekcja Łukasz Jemioł Kids powstała przy wsparciu platformy parentingowej, dlatego mamy pewność, że kierujemy się oczekiwaniami rodziców i dzieci. To spore wyzwanie nawet dla doświadczonego projektanta. Mam nadzieję, że kolekcja pomoże przedłużyć lato i sprawi, że powrót do szkoły nie będzie nudny.

 

Mali fani mody znajdą dla siebie ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, pozwalających na wygodne spędzanie czasu podczas nauki, jak również  popołudniowych aktywności i zabaw.

 

Beata Sadowska: Kupując ubranka dla synka zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą przede wszystkim zapewniać komfort noszenia.

 

W propozycji dla najmłodszych znalazły się sukienki, bluzy z kapturem, spodnie, t-shirty oraz czapki i szaliki. Połączenie prostych, oversizowych krojów ze stonowanymi barwami tworzy funkcjonalny i nowoczesny look. Projektant nie zapomina o detalach takich jak ściągacze i asymetryczne przeszycia, stworzone specjalnie na potrzeby tej kolekcji. W propozycji dla chłopców przeważają odcienie błękitu i szarości, w kolekcji dziewczęcej pudrowy róż przełamany groszkową zielenią. Do produkcji użyto bawełny, dzianiny, wełny oraz jedwabiu. Łukasz Jemioł podkreśla, że linia w całości powstała w Polsce.

 

źródło: limango.pl

 

Magdalena Wójcik, szef działu zakupów Limango Polska: Okazuje się, że rodzice poszukują ubrań dla dzieci w internecie niemal każdego dnia. Codziennie rano nasz newselleter otrzymuje  blisko pół miliona odbiorców w poszukiwaniu najlepszych okazji. Rodzice pytają przede wszystkim o polskie produkty utrzymane w nowoczesnym i oryginalnym designie.

 

Autorką zdjęć kampanii jest znana i ceniona fotografka Maria Eriksson. W sesji udział wzięli dziennikarka i uczestniczka projektu SuperMAMY Limango Beata Sadowska, projektant Łukasz Jemioł, autorzy blogów Modnisia i Modny Tata oraz zaprzyjaźnione dzieciaki, które tego dnia zadebiutowały przed obiektywem. Efektem sześciogodzinnej sesji w klimatycznych wnętrzach domu na warszawskim Żoliborzu jest sesja zdjęciowa promująca kolekcję. Fotografie oddają rodzinną atmosferę zabawy jaka towarzyszyła wszystkim uczestnikom sesji podczas pracy.

 

źródło: limango.pl

 

Łukasz Jemioł zapowiada kontynuację projektowania dla dzieci i już planuje kolejne odsłony Łukasz Jemioł Kids.

 

Kolekcja będzie dostępna w terminie 21.08-6.09 na www.limango.pl

 

1/11
1/11
źródło: limango.pl
2/11
2/11
źródło: limango.pl
3/11
3/11
źródło: limango.pl
4/11
4/11
źródło: limango.pl
5/11
5/11
źródło: limango.pl
6/11
6/11
źródło: limango.pl
7/11
7/11
źródło: limango.pl
8/11
8/11
źródło: limango.pl
9/11
9/11
źródło: limango.pl
10/11
10/11
źródło: limango.pl
11/11
11/11
źródło: limango.pl

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć