Warszawa

Premiery planszowe wydawnictwa Egmont na jesień 2014!

PĘDZĄCE JEŻE

Autor gry: Reiner Knizia
Ilustracje: Rolf „Arvi” Vogt
Nowa gra twórców hitu „PĘDZĄCE ŻÓŁWIE”!

 


Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski.

Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie „na ręce”.

 

Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania.

 

Gra spodoba się wszystkim miłośnikom „Pędzących żółwi”.

 


Liczba graczy 3-5 graczy
Czas rozgrywki 30 min.
Wiek6-106 lat

Dlaczego warto kupić?
• Kontynuacja hitu „Pędzące żółwie”!
• Szeroka grupa docelowa: dzieci, młodzież, dorośli.
• Proste zasady, wyjątkowe emocje – idealna gra rodzinna.


ASTERIKS I SPÓŁKA

Autor gry: Reiner Knizia
Ilustracje: Albert Uderzo

 

Ale głupi ci Rzymianie!

 

To jedna z najlepszych gier pamięciowych, z bardzo ciekawymi, nowatorskimi regułami.

 

Jest dynamiczna, a rozrywka wzbudza i emocje i śmiech. Świetnie sprawdzi się na imprezie dla dzieci, ale także w czasie spotkania starszych graczy.


Gracze wykładają kolejne karty z jednej z siedmiu kategorii (np. zwierzęta, mieszkańcy wioski Galów) i muszą zapamiętać ich położenie. Nowe karty cały czas pojawiają się na stole, a niektóre są zabierane – układ kart zmienia się dynamicznie.


W grze wykorzystano grafiki z bestsellerowej serii komiksowej „Asteriks”.

 

 

- Gra oparta na bestsellerowym komiksie!
- Bardzo proste zasady
- Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość
- Świetna zabawa!


Liczba graczy 2-8 graczy
Wiek 6-106 lat

Dlaczego warto kupić?
• Gra oparta na bestsellerowym komiksie!
• Nowy film o przygodach Asteriksa w kinach w 2015 r.
• Świetna zabawa.
• Bardzo proste reguły.
• Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.


MUMIA

Autorzy gry: Wolfgang Kramera i Michael Kiesling
Ilustracje: Gianluca Panniello (rysownik komiksów z Kaczorem Donaldem)

 

Wyścig w bandażach!

 

Gracze wyruszają na wyprawę po skarby ukryte w egipskich piramidach.

 

Poruszają swoimi odkrywcami po planszy złożonej z kafelków. Starają się zdobyć kafelki z cennymi skarbami (punkty dodatnie) i uniknąć starożytnych pułapek, wielkich pająków, szkieletów czy rabusiów (punkty ujemne).

 

Stworzona przez mistrzów gatunku, Wolfganga Kramera i Michaela Kieslinga, gra zdobyła na całym świecie wiele prestiżowych nagród i doczekała się kilku dodatków.

 

Polska edycja gry zyskała nową, atrakcyjną szatę graficzną i jest uzupełniona o najciekawsze dodatki.

 

MUMIA - WYŚCIG W BANDAŻACH to idealna gra rodzinna, w której o zwycięstwie decyduje dobre planowanie, ale i trochę szczęścia. Młodsi i początkujący gracze mogą korzystać z reguł podstawowych, bardziej doświadczeni  z dodatków wzbogacających rozgrywkę.

 

Duże pudełko – 30 cm; doskonała na prezent.

Liczba graczy 2-6 graczy
Czas rozgrywki 30 min.
Wiek 8-108 lat

 

Dlaczego warto kupić?
• Światowy hit!
• 9 nagród i nominacji!
• Ciekawy temat.
• Może grać nawet 6 osób.

 



APACZE I KOMANCZE

Autor: Wolfgang Kramera i Michael Kiesling
Ilustrator: Marek Szyszko

 

Zostań władcą prerii!

Gracze są wodzami indiańskich plemion, które walczą ze sobą o dominacje na prerii. Będą zdobywać cenne zasoby, które pozwolą im na budowę nowych obozów oraz czółen i umożliwią dalszą ekspansję.  Wygra gracz, którego szczep zdobędzie terytoria dostarczające najwięcej bizonów, łososi i indyków.
„Apacze i Komancze” to gra strategiczna wymagająca planowania i zarządzania zasobami. Nieustanna rywalizacja z innymi graczami o najmniejszy nawet kawałek terytorium sprawia, że w każdym momencie gry trzeba bardzo uważnie dysponować swoimi indiańskimi wojownikami i przewidywać posunięcia rywali.
Liczba graczy 2-4 graczy
Czas rozgrywki 60 min.
Wiek 10-110 lat

Dlaczego warto kupić?
• Atrakcyjna oprawa graficzna.
• Walka o zasoby i terytorium.
• Ciągła interakcja, rywalizacja.
• Unikalna plansza do gry.


CAPUCCINO

Autor: Charles Chevallier

 

Delektuj się wyśmienitą rozgrywką!

Na stole ustawiane są specjalne kubeczki, jeden obok drugiego. Gracze przemieszczają swoje kubeczki na sąsiednie, tworząc coraz wyższe stosy. Stos kubeczków może być przemieszczony tylko na stos niższy lub tej samej wielkości.
Ten, kto na koniec gry będzie mieć najwyższy stos, wygrywa!


 
„Cappuccino” to pięknie wykonana gra logiczna. Ma proste zasady i zaskakującą głębię rozgrywki.
 
64 pięknie wykonane kubeczki!
Eleganckie pudeło - idealne na prezent!
Bardzo proste zasady!
Gra wymaga planowania i strategicznego myślenia!

Liczba graczy 2-4 graczy
Czas rozgrywki 15 min.
Wiek 8-108 lat


Dlaczego warto kupić?
• Gra wykonana jest z wysokiej jakości materiałów!
• Eleganckie pudełko – idealne na prezent!
• Bardzo proste zasady!
• Gra wymaga planowania i strategicznego myślenia!


CURLING

Planszowa wersja wyjątkowego sportu!

 

Dwie drużyny naprzemiennie ślizgają specjalne kamienie po planszy. Drużyna, która będzie bliżej celu, zdobędzie punkty. Każde zagranie to dreszczyk emocji i salwy śmiechu.

 

CURLING to gra bardzo szybka, prosta, ale zapewniająca mnóstwo frajdy. Świetnie sprawdzi się przy rodzinnym stole, na spotkaniu towarzyskim i na dużej imprezie. Mogą w nią grać dwie osoby, ale także większe zespoły.

 

Liczba graczy 2-8 graczyCzas rozgrywki 15 min.
Wiek 6-106 lat

Dlaczego warto kupić?
• Każdy może zagrać – idealna gra imprezowa!
• Plansza ma ponad metr długości!
• Kamienie ślizgają się jak po prawdziwym lodzie!
• Może grać nawet 8 osób!

 


1, 2, 3! SZUKAM!

Autor: Perepau Llistosella
Ilustrator: Siscu Bellido

 


Dołącz do zabawy w chowanego!

Gdzie się ukrył koń? Dokąd zwiała krowa? Czy prosiak schował się za drzewem?

Na stole rozkładane są figurki zwierząt. Wszyscy zamykają oczy oprócz jednej osoby, która chowa lub przemieszcza zwierzaka. Kto odgadnie, co się zmieniło na stole, zdobywa punkt.

 

„1,2,3! Szukam!” to wesoła gra rodzinna, w której liczy się dobra pamięć i spostrzegawczość.

 

Dlaczego warto kupić?
• W pudełku jest 26 fi gurek zwierząt!
• Gra nawiązuje do popularnej zabawy w chowanego!
• Element edukacyjny – ćwiczy pamięć i spostrzegawczość!
• Może grać nawet 8 osób!

 

 

Liczba graczy 2-8 graczy
Czas rozgrywki 15 min.
Wiek6-106 lat

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć