Warszawa

Wydawnictwo Zielona Sowa zmienia logo i stronę internetową

Od 6 grudnia 2013 roku Wydawnictwo Zielona Sowa wprowadza nowy logotyp, a także nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową.
Nowe logo ma być przede wszystkim przyjazne dzieciom, do których Wydawnictwo kieruje swoją ofertę, ale jednocześnie komunikować rodzicom dla jakiej grupy wiekowej przeznaczona jest dana publikacja, stąd identyfikacja wizualna funkcjonować  będzie w kilku wersjach.

 

 

Pozycje wydawnicze oznaczone na winiecie logotypem Zielonej Sowy na pomarańczowym tle kierowane są do najmłodszych dzieci w wieku od 0 do 3 lat. Książeczki te pomagają rodzicom w  stymulowaniu rozwoju maluchów, uczą koncentracji, koordynacji wzrokowo-ruchowej i pozwalają na wprowadzanie dzieci od najmłodszych lat w świat książek.

 


Fioletowy kolor tła oznacza publikacje przeznaczone dla grupy wiekowej od 4 do 6 lat. Książeczki te są świetnym sposobem na przygotowanie dziecka do edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Poprzez zabawę pozwalają młodym adeptom nauki odkryć świat kształtów, kolorów, liter i cyfr, usprawniają umiejętności grafomotoryczne, wyzwalają w dzieciach radosną ekspresję  twórczą i we właściwy dla percepcji dziecka sposób wprowadzają w świat wartości, pozwalają rodzicom na podejmowanie tematów ważnych dla prawidłowego rozwoju emocjonalnego dziecka.

 


Zielona Sowa na tle czerwonym to tytuły dla dzieci w wieku od 7 do 9 lat. Książki dla tej grup wiekowej wspierają poprzez zabawę dzieci i ich rodziców w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Publikacje kształtują i  rozwijają umiejętność czytania, pisania, liczenia, logicznego myślenia, wrażliwość i kreatywność.

 


Tło logotypu w kolorze błękitnym to tytuły kierowane do dzieci w wieku 10 -12 lat. Rolą książek dla tej grupy wiekowej jest kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, myślenia przyczynowo - skutkowego, rozwijanie wyobraźni i wrażliwości.

 


Również strona internetowa przygotowana została w ten sposób, aby użytkownik mógł szybko odnaleźć interesującą go publikację lub propozycje tytułów odpowiednich dla danej grupy wiekowej.

 

Funkcjonalności pozwalają również na zapoznanie się z fragmentem oraz zakup danej pozycji wydawniczej.


Rebranding oraz strona internetowa przygotowane zostały siłami własnymi Wydawnictwa.

 

Twórcą  logotypu jest Michalina Bajor.

 

Start strony internetowej inicjuje konkurs:  dla pierwszych 200 zamówień w prezencie poradnik dla rodziców: „Gdy dziecko się nudzi”.

 

www.zielonasowa.pl
 

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć