Warszawa

Już w piątek Noc Reklamożerców w Multikinie  po raz pierwszy w cyfrowej jakości!

Już w piątek Noc Reklamożerców w Multikinie po raz pierwszy w cyfrowej jakości!

15 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w cyfrowej jakości!

 

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Co ważne tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!

 

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

 

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty - wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.

 

Program Nocy Reklamożerców 2013:

 

Start: 21:00

  • 5 godzin super zabawy
  • prawie 300 reklam z 50 Państw
  • Po raz pierwszy reklamy w cyfrowej jakości (program gramy z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych)
  • wielkie kino w reklamie: Nowa Fala, Kino Drogi, James Bond
  • kraje Europy Środkowej wciąż w awangardzie kreatywności: Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Węgry, Serbia i Słowacja
  • pierwszy raz wśród reklamożerców: Belize i Jamajka
  • George Clooney nie reklamuje tylko Nespresso
  • pomimo dramatycznych wydarzeń Egipt nadal oazą kreatywności
  • eksplozja humoru w reklamach autralijskich i nowozelandzkich
  • wspaniałe produkcje reklamowe prezentowane przez Advertising Producers Association
  • to było tak niedawno, czyli Reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin
  • niezminnnie klasyka reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, duuuuże butelka Perrier i muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo

 

Noc Reklamożerców 2013 odbędzie się 15 listopada w 15 wybranych Multikinach w Posce: Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Kielce, Kraków, Łódź (Silver Screen), Lublin, Poznań 51, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie oraz Zabrze.

 

Sprzedaż Biletów:

Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców można kupować od 4 października w kasach kin sieci Multikino, w których odbywa się wydarzenie oraz przez stronę www.multikino.pl

Bilet ulgowy obowiązuje z ważną legitymacją studencką lub uczniowską dla uczniów pełnoletnich. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z Fan Page’a Multikino Polska można nabyć tylko w kasie kin.

 

Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2013:

 

Bydgoszcz, Kielce, Rybnik, Lublin, Rzeszów, Szczecin, Zabrze:

 

normalny – 29,00 zł

ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) – 24,00 zł

grupowy (pow. 15 os. w kasie kina) – 24,00 zł

cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie, 200 kuponów/kino) – 21,00 zł

Cena na Groupon – 19,90 zł (ważne tylko do 13 listopada włącznie)


Kraków, Łódź, Gdańsk, Gdynia, Poznań 51, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie:

 

normalny - 39,00 zł

ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) - 29,00 zł

grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł

cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie) – 25,00 zł

cena na Groupon – 19,90 zł (ważne tylko do 13 listopada włącznie, 200 kuponów/kino)

 

Oficjalna strona Nocy Reklamożerców w Polsce: www.nocreklamozercow.pl

Pobierz kody rabatowe Facebook (kody ważne tylko do 10 listopada!):

https://www.facebook.com/MultikinoPolska/app_208135049287110

Dołącz do polskich Reklamożerców na Facebook’u:

https://www.facebook.com/NocReklamozercow?fref=ts

 

Współorganizator: Media Consulting Group

 

Sponsorzy Nocy Reklamożerców 2013: Coca-Cola, Somersby, Lenovo

 

Partner reklamowy: Clear Channel, Groupon

 

Patroni: Onet, Stopklatka.pl, Polska The Times, naszemiasto.pl, IMS, Comedy Central, M&MP, Mediarun.pl, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, AISEC, kampaniespoleczne.pl, czasopismo Handel, muzykazreklam.pl, Warszawska Szkoła Reklamy, Instadruk.pl, MZA - UrbanINFO.tV, Warsaw Insider oraz AKTIVIST

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć