Warszawa

Play time is back! – pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

Play time is back! – pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

Obchodząca swoje 10 urodziny amerykańska marka z Portland w Polsce znana jest od kilku lat, głównie w kręgach miłośników dosłownie pojmowanego outdoor’u. Hasło (misja) tej niezwykłej marki „Playtime is back”, jako outdoor traktuje każde miejsce bez sufitu: park, patio, plac zabaw, karząc swoim fanom i użytkownikom cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wolnym powietrzu.

 

Aby skutecznie przekonać Polaków do tej idei dystrybutorzy marki 16.05.2013 zorganizowali pokaz najnowszej, letniej kolekcji Keen CNX na lato 2013 w sklepie Mivo Kids w CH Blue City. Gośćmi spotkania byli licznie przybyli dziennikarze i styliści mediów dziecięcych, modowych i lifestylowych, których organizatorzy chcieli zainteresować propagowaniem idei promowanej przez Keen oraz zapoznać ich ze szczegółami najnowszej linii butów.

 

 

Nie zabrakło też znanych mam: p. Monika Mrozowska, p. Anna Samusionek, p. Ilona Felicjańska i p. Weronika Trittner (jeszcze nie mama) chętnie wysłuchały informacji na temat innowacyjnych technik zastosowanych w butach na lato dla małych (i dużych), gwarantujących bezpieczeństwo użytkowania (toe protection), wygodę, wyprofilowaną podeszwę, ze specjalną antygrzybiczną i chłonącą wilgoć wkładką, o których niezwykle przekonująco opowiadał Adam Bujak, przedstawiciel wyłącznego dystrybutora Keen w Polsce.

 

   

 

Niewątpliwą zaletą kolekcji jest w tym sezonie połącznie wyżej wspomnianych atutów z tym, co pociąga wszystkich: z modą! Buty Keen CNX wyróżniają się bowiem niezwykle wyrazistymi kolorami, zarówno w modelach dla dzieci, jak i dorosłych.

 

 

Największą atrakcją prezentacji była obecność licznej gromadki dzieci, które z chęcią bawiły się w pokaz mody z sandałami Keen i oryginalnymi ubrankami  marki Vippi Design (www.vippi.com.pl).

 

W modowych stylizacjach pomagały maluchom p. Ewa Żmuda z Maven PR i Irmina Przybyłowska z Businesswoman & Life.

 

Partnerami prezentacji byli: Mivo www.mivo.pl, Under Armour www.mmsport.com.pl, Klub Tenis & Sky Sporteum www.sporteum.pl, SUSHI www.mobilefashion.pl, biżuteria D’arts www.d-arts.com.pl, GlossyBox www.glossybox.pl,  Tuli http://www.tuli-tuli.pl/pl/,  Pijalnia Czekolady Wedel w Blue City www.wedelpijalnie.pl.

 

Całą kolekcję butów Keen w Polsce oglądać na www.sklep.keen.pl

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć