Pamiętacie o wspólnej akcji Fundacji Mam Marzenie i marki Keen – BRELOCZKI? W tym roku ruszyliśmy z drugą edycją! Dzięki wam spełniliśmy marzenia 8 chorych dzieci, a kolejne już są realizowane!
Od samego początki istnienia firmy Keen, naszym celem jest troska nie tylko o naturę, ale także o ludzi. Szczególnie tych małych istot, które tak bardzo potrzebują naszej pomocy, żeby wstawać codzienne z nową siłą i zapałem. Fundacja Mam Marzenie już o prawie od 10 lat wspiera chore dzieciaki spełniając ich najskrytsze marzenia. Tak samo teraz Keen wraz z waszą pomocą chce wesprzeć działalność Fundacji i zrealizować kolejne.
I rozpoczęliśmy w pełni zmobilizowani! Podczas I edycji wyprodukowaliśmy i przekazaliśmy do sklepów 4.000 unikatowych breloczków. W tej edycji przekazaliśmy kolejne 2000 breloczków w postaci małych japonek. Całkowity dochód ze sprzedaży breloczków zostanie przekazany na spełnienie dziecięcych marzeń.
Przedstawiciel firmy Keen, Adam Bujak, miał przyjemność udzielić wywiadu dla Rodin TV, podczas którego widzowie mogli się dowiedzieć pokrótce o marce Keen i jej filozofii. Ale najważniejszym punktem programu była Akcja Breloczki. Mieliśmy okazji zobaczyć jak wygląda brelok oraz dowiedzieć się najważniejszych informacji o całym przedsięwzięciu, spełnionych marzeniach i emocjach jakie towarzyszyły przy ich realizacji.
Pan Adam wypadł rewelacyjnie, statystki oglądalności na pewno wzrosły, a akcja breloczki z pewnością zdobyła nowych fanów. Nie mamy wątpliwości, że razem z Wami uda nam się uszczęśliwić ciężko chore dzieci i zapełnić radością każdy kolejny dzień.