Warszawa

Recenzja książki:

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Al Sweigart
od 10 do 14 lat
PATRONAT

Programowanie jest dla Ciebie!

Jeśli marzysz o stworzeniu własnej gry komputerowej (a przy okazji możesz jeszcze zaimponować znajomym!), ale nie wiesz czy masz wystarczające umiejętności programistyczne to  koniecznie sięgnij po książkę „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” Ala Sweigerta, która w przystępny sposób i „krok po kroku”, pomoże ci stworzyć świetne gry, takie jak: „Szubienica”, „Zgadnij, jaka to liczba”, „Smocza kraina” czy „Kółko i Krzyżyk”.


Dodatkowo, z tej rewelacyjnej książki poznasz jeszcze wiele ważnych pojęć programistycznych i matematycznych, które pomogą ci stworzyć  własną, bardziej zaawansowaną i oryginalną grę oraz dowiesz się, jak zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, dzięki której będziesz mógł grać z własnym komputerem. A to tylko niektóre zagadnienia, które Autor prezentuje w książce w sposób czytelny i zrozumiały, nawet dla laików komputerowych.


Zatem nie czekaj, weź tę znakomitą książkę, siadaj do komputera i przekonaj się, że tworzenie własnych gier to fantastyczna zabawa!

 

Beata Dziąbek

 

Przeczytaj również

Polecamy

Inne recenzje

Opowieść wigilijna w malarskiej interpretacji Józefa Wilkonia

Kto obudził niedźwiedzia?

Recenzje CzasDzieci.pl
Opowieść wigilijna w malarskiej interpretacji Józefa Wilkonia
... czytaj więcej »

Warto zobaczyć