Kultowe gry na papier i długopis.
Zapomnij o smartfonie i tablecie. Daj odpocząć kciukom!
Chwyć długopis i do dzieła!
To zeszyt kultowych gier na papier i długopis. Wyrwij kartkę z gotowym szablonem i graj: w statki, państwa miasta, kropki, kółko i krzyżyk, szewca, boisko czy wisielca. Złóż z kartki samolot albo piekło niebo.
Zasady gry znajdziesz na okładce brulionu.
Przekonaj się, jak niewiele potrzeba, żeby dobrze się bawić!
PAŃSTWA MIASTA
Jeden z graczy mówi w myślach alfabet. Na hasło STOP, podaje literę, na której zatrzymał alfabet. Każdy z graczy jak najszybciej wpisuje poziomo do swojej tabelki hasła rozpoczynające się na tę właśnie literę. Kto pierwszy wypełni wszystkie kolumny, wygrywa kolejkę. Gracze podliczają punkty zdobyte za każde hasło w tej kolejce: 15 punktów otrzymuje się za podanie jedynego hasła w danej kategorii; 10 punktów za podanie hasła różnego od innych w danej kategorii; 5 - za podanie takiego samego hasła jak inny gracz, 0 - gdy nie podało się żadnego hasła w danej kategorii. Gra kończy się, gdy gracze tak postanowią lub gdy zabraknie już miejsca w tabelkach. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej punktów.
SZUBIENICA
Pierwszy gracz wymyśla słowo. Na dole strony rysuje tyle kresek, z ilu liter ono się składa. Drugi gracz stara się odgadnąć wyraz, wymieniając litery. Za każdym razem, gdy poda właściwą, pierwszy gracz wpisuje literę w odpowiednie miejsce. Jeśli wymienionej litery nie ma w słowie, rysuje jeden element szubienicy. Pierwszy gracz wygra, jeżeli narysuje kompletną szubienicę z wisielcem, zanim drugi gracz odgadnie wszystkie litery w słowie.