Warszawa

Co jest modne w tym sezonie nad Wisłą?

Edukatorzy od „trudnych” tematów


„Płyń z Głową” to kampania skupiona przede wszystkim na temacie świadomego spożywania alkoholu i ryzyka, jakie niesie ze sobą stosowanie używek. Stanowczo, choć  w lekkim tonie, pokazuje zagrożenia i konsekwencje nieodpowiedzialnej zabawy, nie odwodząc przy tym od rozrywki nad rzeką. W ramach kampanii, w weekendy, na brzegach Wisły pracują edukatorzy, uzupełniający działania terenowe Dzielnicy Wisła. Rozmawiają z imprezującymi osobami o ostrożności podczas zabawy. Przy okazji wręczają im pakiety, w których między innymi znajduje się drink-test, wykrywający obecność w napoju tzw. „pigułki gwałtu”. Spotkać można ich nie tylko w terenie, lecz także w stacjonarnych punktach w klubokawiarniach.


Projekt „Płyń z głową” obejmuje także realizację innych działań profilaktycznych, które są skierowane głównie do młodzieży. Prowadzony jest przez Stowarzyszenie Komisji Klubowej i Stowarzyszenie Programu Stacja. Działania te dofinansowuje m.st. Warszawa.

                                                                                                                                                                                                     

Przeczytaj również

Warto zobaczyć