4-latek mówi kilka słów
Witam Panią,
Mój synek bardzo mało mówi. Od niedawna próbuje powtarzać po nas. Wszystko rozumie, polecenia wykonuje. Chodzi do przedszkola masowego. Diagnozowany jest pod kątem autyzmu. Od jakiegoś czasu słuchamy płyt "Słucham i uczę się mówić", dzisiaj zamówiłam jeszcze serię "Kocham czytać" i zastanawiam się jeszcze nad pozycjami: "Analiza i synteza wzrokowa", "Szeregi i sekwencje", "Relacje czasowe i przestrzenne".
Prosiłabym Panią o radę po ile czasu dziennie mam poszczególne zestawy ćwiczyć. Płyt słuchamy 20 min dziennie.
Pod koniec miesiąca jedziemy do Poznania do p. dr Justyny Leszka na pierwszą wizytę. Mamy do niej ponad 150 km i z tego względu będziemy pracować razem w trybie konsultacyjnym - raz w miesiącu. Myśli Pani, że taki system może mojemu dziecku pomóc?
Marta

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Marto,
Pomoce: "Analiza i synteza wzrokowa", "Szeregi i sekwencje", "Relacje czasowe i przestrzenne" będą przydatne przez następne kilkanaście miesięcy, więc warto je mieć w domu.
Dr Justyna Leszka opracuje dla Pani program stymulacji i będzie Pani
mogła pracować w domu. Oznacza to 2 godziny dziennie pracy przy
stoliku oraz wprowadzanie umiejętnosci w codziennych działaniach.
Proszę pamiętać o całkowitym zakazie telewizji, komputera, gier w
telefonie komórkowym.
Praca mam przynosi wymierne efekty, proszę poczytać w wątku autyzm
sprawozdania z terapii Huberta pisane przez mamę Martę na stronie
www.konferencje-logopedyczne.pl.
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska