Uszkodzone geny = brak nadziei na wyleczenie
Moja córka (4 lata we wrześniu) od samego początku rozwijała się wolniej od rówieśników. Niedawno wykryto u niej duplikacje 4 genów w chromosomie 12. Stoimy w miejscu, aby tą nieprawidłowość wyleczyć i pozostaje nam ciężka praca. Od kilku dni zaczęłam z nią ćwiczyć "Kocham czytać" i jest przełom, ponieważ córcia jest nimi bardzo zainteresowana, mówi już całkiem sporo, chodź bardzo nie wyraźnie. Szukam logopedy z okolic Poznania, Kalisza, Ostrowa Wlkp., Jarocina który pracuje tą metodą. Co jeszcze mogę zrobić by przyspieszyć jej rozwój?
Pytanie przesłała Pani Ewelina

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Ewelino,
nie mogę na forum podać Pani nr telefonów, ale w Kaliszu i Poznaniu są już wyszkoleni przez nas terapeuci. Proszę napisać do mnie na prywatny adres mailowy lub podać mi swój adres na forum www.konferencje-logopedyczne.pl
W sprawie stymulacji dalszego rozwoju Córeczki - moja rada jest taka:
- wprowadzić program słuchowy - "Słucham i uczę się mówić" - "Sylaby i rzeczowniki" www.arson.pl
- program rozumienia i zdawania pytać - "Pytam i odpowiadam" www.arson.pl
- program wspierania lewej półkuli mózgu - "Szeregi", "Relacje", "Sekwencje" i ćwiczenia pamięci symultaniczneji sekwencyjnej www.konferencje-logopedyczne.pl
- stymulacja lewej i prawej półkuli mózgu - A. Bala www.arson.pl.
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska