4- latek bardzo mało mówi
Pisze Pani, jak pomóc dziecku, ale wszystko zmierza do kupienia książek, które Pani poleca. Proszę o podanie jakiś zadań, które można z dzieckiem robić samodzielnie w domu, bez kupowania książek. Niestety nie stać mnie na zakup tych książek.
Kasia

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Kasiu,
może Pani obejrzeć wszystkie pomoce w naszym Centrum lub u logopedy w poradni (wizyty bezpłatne) i zrobić sobie je samodzielnie, a podczas zajęć dziecka w poradni
zobaczyć jaki jest sposób ćwiczenia. Opisałam wszystkie 17 zadań w książce, która zawiera ponad 500 stron, może Pani książkę wypożyczyć od logopedy. Ja nie mogę przepisać książki w liście. Tym bardzej, że nie znam możliwości dziecka i nie
mogę ułożyć dla niego zadań. Lekarz przecież też nie wypisuje pani
recepty bez zbadania. Mamy, które nie mogą kupić pomocy same pracują z dziećmi, może Pani o tym poczytać na naszej stronie www.konferencje-logopedyczne.pl
Serdecznie pozdrawiam,
Jagoda Cieszyńska