Warszawa

Zakupy w słusznej sprawie - Answear wspiera dom dziecka

Zakupy w słusznej sprawie - Answear wspiera dom dziecka

Czas na świąteczne zakupy, sklepy kuszą już atrakcyjnymi pomysłami na prezent dla naszych najbliższych, dlatego jeśli właśnie planujecie listę zakupową, marka Answear zachęca do wsparcia dobroczynnej akcji świątecznej, w której możecie podarować uśmiech potrzebującym za symboliczną cegiełkę w formie artystycznych plakatów czy designerskich puzzli. Pracownicy marki Answear od lat angażują się w charytatywne przedsięwzięcia i w tym roku chcą z klientami podzielić się dobrą energią!

 

 

Zakupy w słusznej sprawie - Answear wspiera dom dziecka

 

Czas na świąteczne zakupy, sklepy kuszą już atrakcyjnymi pomysłami na prezent dla naszych najbliższych, dlatego jeśli właśnie planujecie listę zakupową, marka Answear zachęca do wsparcia dobroczynnej akcji świątecznej, w której możecie podarować uśmiech potrzebującym za symboliczną cegiełkę w formie artystycznych plakatów czy designerskich puzzli. Pracownicy marki Answear od lat angażują się w charytatywne przedsięwzięcia i w tym roku chcą z klientami podzielić się dobrą energią!

 

 

#CatchTheMoment i pomóż tym, którzy tego potrzebują

 

Pracownicy marki Answear rozwijają liczne projekty na skalę międzynarodową, które nie tylko angażują fanów marki Answear i nagradzają, ale także wspierają potrzebujących. Mowa tu o akcji #CatchTheMoment, której celem było wyłonienie najciekawszych zdjęć z nadesłanych fotografii każdego miesiąca, które przedstawiają różne momenty z życia i inspirują do działania. 

 

Ponad 15 000 nadesłanych zdjęć do konkursu stało się punktem wyjścia dla kolejnego projektu, który przekuwa tą ogromną falę pozytywnej energii w akcję charytatywną, której częścią mogą być nie tylko pracownicy marki, ale także klienci, bo razem tworzymy #WeAreTheAnswear.  Projekt #CatchTheCharity zakłada sprzedaż plakatów i puzzli z kolekcji limitowanej, z której całkowity dochód będzie przekazany zaproponowanemu przez fanów i klientów marki domowi dziecka. Produkty z kolekcji, stworzone z myślą o wszystkich, którzy w tym czasie będą szukać prezentów dla najbliższych, dostępne są na stronie sklepu Answear.

 

 

#CatchTheCharity – nie szukaj pretekstu, dołącz się!

 

Co roku o tej porze pracownicy marki organizowali różne akcje mające na celu okazanie wsparcia placówkom, ośrodkom czy rodzinom. W tym roku Answear stawia na #WeAreTheAnswear pokazując, że w społeczności tkwi ogromna siła. ”Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com.

 

 

Placówkę, do której trafi wsparcie, mogą zaproponować klienci w komentarzu pod instagramowym postem dedykowanym akcji lub za pośrednictwem strony catchthecharity.answear.com. Tam też znajdują się wszystkie informacje na temat tego wyjątkowego projektu.

 

Jeśli już zaczynacie świąteczne zakupy, warto zrobić je w słusznej sprawie. Symboliczna pomoc może podarować uśmiech, a dobre uczynki powracają. 

 

 

#WeAreTheAnswear

 

To nie jest jedyny projekt o takim charakterze, którego organizatorem jest marka Answear. Na swoim koncie ma wiele projektów skierowanych do młodych, kreatywnych osób, do których należą między innymi: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style, czy wiele innych. 

Zacieśniając więzi z młodymi fotografami, ilustratorami, typografami Answear stał się miejscem inspiracji dla swoich klientów a dla twórców młodego pokolenia mecenasem i promotorem talentów. To wyróżnik marki na tle innych sklepów o podobnym profilu.

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć