Warszawa

Mamo, Tato, wolę wodę!

Mamo, Tato, wolę wodę!

Z pewnością kojarzycie telewizyjną reklamę, w której młody rockowy zespół przy wsparciu niebieskiego ludka daje czadu śpiewając: „Mamo, tato, wolę wodę!”

 

Przebojowa kampania!

Ale „Mamo, tato, wolę wodę!” to nie tylko hasło reklamowe, to także ogólnopolska kampania edukacyjna, która w tym roku ma już trzecią edycję. Celem programu jest promocja picia wody przez dzieci i kształtowanie u nich prawidłowych nawyków żywieniowych. A jest co zmieniać! Woda stanowi zaledwie 11% wszystkich spożywanych przez przedszkolaków płynów (źródło: TNS OBOP 2010).

 

O wodzie bez lania wody!

Organizatorzy (psychologowie i pedagodzy) będą się starali być wszędzie tam, gdzie są najmłodsi i przekonywać ich do picia wody, która nie zawiera cukru, zbędnych kalorii, nie zaburza apetytu ani upodobań smakowych. Zdrojka i jego wodną paczkę przyjaciół spotkacie w blisko 170 przedszkolach podczas specjalnych eventów w największych miastach Polski oraz w internecie.

WWWody!

Jak co roku kampanii towarzyszy specjalna strona internetowa na której rodzice znajdą wiele cennych i praktycznych porad, a dzieci fantastyczne, edukacyjne gry i zabawy. W tym roku organizatorzy postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i przygotowali dla nich coś naprawdę pionierskiego - pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie interaktywną encyklopedię wody na iPhona i iPada! Musicie ją zobaczyć!

 

Mamo, tato bądź przykładem!

„W tym roku zwracamy uwagę na szczególną rolę rodziców w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych” - informuje organizator akcji, co oznacza, że tegoroczna edycja skierowana jest do rodziców i ma na celu przekonanie ich do dawania dobrego przykładu. Dlaczego? Bo to „rodzice stanowią dla dzieci absolutny autorytet i wzorzec do naśladowania, dlatego tak ważne jest, by to właśnie oni - własnym przykładem - zachęcali dzieci do picia wody”, przekonuje Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy.

 

Dlatego zachęcamy wszystkich rodziców do udziału w projekcie oraz zaproszenia dzieci do fantastycznego świata Zdrojka!
Organizatorem kampanii jest firma Żywiec Zdrój S.A., a partnerami merytorycznymi Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

 

www.wolewode.pl

 

Przeczytaj również

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć