Warszawa

Co robić w domu?

Co robić w domu?

Szukacie ciekawej formy spędzania czasu w domu? Szukacie rozrywki dla dzieci, całej rodziny lub grona dorosłych? Spędzacie ten czas we dwójkę lub samemu? Przygotowaliśmy dla Was przegląd gier planszowych, które umilą Wam ten czas i dostarczą mnóstwo emocji.

 

Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy lubi czytać instrukcje gier, a w obecnej sytuacji nie można poprosić o pomoc znajomego lub sprzedawcę w sklepie. Dlatego skupiliśmy się przede wszystkim na grach, do których nakręciliśmy INSTRUKCJE WIDEO. Po obejrzeniu kilkuminutowego filmu będziecie mogli rozpocząć rozgrywkę.

 


 

Potworne porządki
Wiek: 3-103 lat
Liczba graczy: 2-4

Autor: Gamewright
Ilustracje: Maciej Szymanowicz

 


Czy twoje dziecko lubi sprzątać zabawki?
Podczas gry dzieci robią porządek w pokoju. Wyciągają z woreczka różne przedmioty i odstawiają na odpowiednie miejsca na swojej planszy. Zadanie utrudniać będą psotne stworki – mają kształty podobne do przedmiotów poszukiwanych przez graczy, łatwo więc się pomylić! Wygra gracz, który pierwszy zrobi porządek w swoim pokoju.

 

 


 

Ślimaki to mięczaki
Wiek: 5-105 lat
Liczba graczy: 2-6

Autor: Eugeni Castano
Ilustracje: Maciej Szymanowicz

 


Takiego wyścigu jeszcze nie było – wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!

Gra zdobyła nagrodę Najlepsza Gra Dziecięca 2019 roku.

 

 



Kociaki łobuziaki
Wiek: 5-105
Liczba graczy: 2-4

Autor: Jeffrey D. Allers
Ilustracje: Maciej Szymanowicz

 


Gra o kotach biegających za kłębkiem!
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.

 

 


 

Sen
Wiek: 8-108 lat
Liczba graczy: 2-5

Autor: Gamewright
Ilustracje: Marcin Minor

 


Stwórz własny sen!
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.

 

 


 

Totem
Wiek: 6-106 lat
Liczba graczy: 2-4

Autor: Keith Meyers
Ilustracje: Chris Lee

 


Nie daj się zepchnąć ze szczytu!
Staracie się umieścić swoje elementy na szczycie totemu. Nikt jednak nie wie, które elementy należą do rywali! Obserwujcie działania rywali, blefujcie i zdobywajcie punkty! Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku.

 

 



Gra na emocjach
Wiek: 10-110 lat
Liczba graczy: 3-10

Autor: Manu Palau
Ilustracje: Małgorzata Wójcicka

 


Gra na emocjach jeszcze nigdy nie była tak zabawna!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.

 

 


 

Wszystko albo nic
Wiek: 8-108
Liczba graczy: 2-4

Autor: Ken Gruhl
Ilustracje: Ken Gruhl

 


Musicie ze sobą współpracować!
Gra kooperacyjna, w której macie wspólny cel. Nie możecie jednak ze sobą swobodnie rozmawiać! Będziecie musieli sporo pogłówkować, aby wspólnie odnieść zwycięstwo. Bo w tej grze wspólnie wygracie albo wspólnie poniesiecie porażkę.

 

 



Na końcu języka
Na końcu języka 2
Wiek: 10-110 lat
Liczba graczy: 3-6

Autor: Andrew Innes
Ilustracje: Cezary Szulc, Łukasz Musiał

 

 

Jedne z najlepszych na świecie gier imprezowych!
Obie wersje gry różnią się zasadami.
– W grze „Na końcu języka” należy jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika.
– W grze „Na końcu języka 2” na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy!
Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka!

 



Wyprawa do El Dorado
Wiek: 10-110
Liczba graczy: 2-4

Autor: Reiner Knizia
Ilustracje: Vincent Dutrait

 


Wielki hit Reinera Knizi!
Proste zasady, wielkie emocje! Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.
Najlepsza gra Reinera Knizi od ponad 10 lat!
Gra została nominowana do prestiżowej nagrody „Spiel des Jahres”.

 


 

Kruki
Wiek: 8-108 lat
Liczba graczy: 2

Autor: Thorsten Gimmler
Ilustracje: Marcin Minor

 


Odwiedź krainy ze snu!
Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?

 



Zamek
Wiek: 8-108
Liczba graczy: 2

Autor: Reiner Knizia
Ilustracje: Roman Kucharski

 


Światowy bestseller!
„Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”.
Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach.
Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych!

 


 

Gejsze
Wiek: 10-110 lat
Liczba graczy: 2

Autor: Kota Nakayama
Ilustracje: Maisherly Chan

 


Minimum zasad, maksimum strategii!
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.

 

 


 

Jedzie pociąg z daleka
Wiek: 7-107 lat
Liczba graczy: 1-4

Autor: Jeffrey D. Allers
Ilustracje: Nikola Kucharska

 


Jak daleko dojedziesz swoimi pociągami?
Za pomocą kafelków budujesz sieć torów, po której jeżdżą twoje lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Im szybciej tam dotrze, tym więcej punktów zdobędziesz. Obserwuj lokomotywy innych graczy i pilnuj, aby nie dojechały do stacji przed tobą!

 

 


 

Spacer po Burano
Wiek: 10-110
Liczba graczy: 1-4

Autor: Wei-Min Ling
Ilustracje: Maisherly Chan

 


Zaproś przyjaciół na spacer po włoskim Burano!
Za pomocą kart tworzycie kamienice, wzdłuż których spacerują turyści. Każdy z nich lubi co innego: np. koty, kolorowe markizy, kwiaty. Zdobędziecie punkty, jeśli będziecie mieć te elementy w swoich kamienicach.

Materiał promocyjny

Polecamy

Więcej z działu: Artykuły

Warto zobaczyć