Warszawa

Takich targów jeszcze nie było!

Takich targów jeszcze nie było!

Kielecki KIDS’ TIME wielkim festiwalem branży dziecięcej

 

Wystawa pod znakiem rekordów – tak w wielkim skrócie opisać można tegoroczne, VIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. Największa w historii liczba wystawców i zwiedzających, siedem wypełnionych po brzegi hal wystawienniczych i mnóstwo nowości od producentów z całego świata, to dowód na rosnące znaczenie tej imprezy na mapie międzynarodowych wydarzeń tego sektora.


Minione targi KIDS’ TIME zapiszą się w historii Targów Kielce, jako niezwykle udane. Wystawa, która odbywała się od 23 do 25 lutego 2017, zgromadziła 474 firmy z 17 krajów świata, takich jak: Belgia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Hiszpania, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Rosja, Ukraina, USA, Szwecja, Słowacja, Turcja i Wielka Brytania. Wydarzenie, o łącznej powierzchni 16 292 mkw, zajęło wszystkie 7 hal kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego. Ofertę producentów i dystrybutorów: wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało blisko 7000 branżowych zwiedzających.

 

 

 

        

 

 

Światowi eksperci na KIDS’ TIME


Tradycyjnie, w ramach targów KIDS’ TIME odbyły się spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami sektora branży dziecięcej i marketingu. O kierunkach rozwoju na rynku zabawek i artykułów dla dzieci opowiadała między innymi Reyne Rice.


- Eko zabawki to jeden z  głównych trendów, który króluje obecnie w branży dziecięcej. Zdecydowanie widać go również podczas KIDS’ TIME. Na stoiskach możemy zobaczyć zabawki z recyklingu, drewniane, czy biodegradowalne. Ten sam trend widać w sektorze artykułów dziecięcych – mówiła w czasie swojej prelekcji trendsetterka z Nowego Jorku.


O tym, jak sklepy mogą wykorzystać trendy zakupowe, mówiła dr Maria Costa z hiszpańskiego Instytutu AIJU. Jej tegoroczne wystąpienie było kontynuacją prezentowanych do tej pory podczas KIDS’ TIME, wyników badań, dotyczących preferencji zakupowych rodziców. Tematyka konferencji obejmowała także logistykę w sklepach internetowych, bezpieczeństwo zabawek oraz trendy i narzędzia sprzedażowe.
Udział w targach wzięli również przedstawiciele międzynarodowych stowarzyszeń: Baby Care Magazines International i International Toy Trade Magazine Association.

 

KIDS’ TIME z gwiazdorską obsadą


Aż 75 procent wypadków z udziałem dzieci ma miejsce w domu – dowodzą wyniki najnowszych badań Polskiego Instytutu Badań i Innowacji. Tylko jedna trzecia rodziców kupujących wózek bierze pod uwagę atesty bezpieczeństwa. A ponad połowa opiekunów daje dzieciom jedzenie i picie w trakcie podróży. Codzienne zagrożenia i bezpieczeństwo dzieci było wiodącym tematem konferencji prasowej, zorganizowanej przez firmę Marko – partnera strategicznego targów KIDS’ TIME. Podczas eventu, o bezpieczeństwie produktów dziecięcych opowiadały gwiazdy telewizji: aktor Marcin Mroczek – tata rocznego synka, dziennikarka Beata Sadowska - mama dwóch urwisów i Paweł Zawitkowski, fizjoterapeuta dziecięcy, znany między innymi ze stacji TVN.

 

Rosyjskie rynki kuszą polskich producentów


Już po raz drugi, w programie KIDS’ TIME znalazł się polsko – rosyjski okrągły stół.  Wydarzenie, w którym udział wzięły zarówno delegacje z Rosji i Białorusi oraz przedsiębiorcy z Polski, przybliżyło specyfikę rynku rosyjskiego. W ramach spotkania omówiono między innymi trendy marketingowe na Wschodzie.


- Internet wpływa na świadomość kupujących.  Zakupów dokonuje konsument wychowany w dobie cyfryzacji, a głównym hasłem, które wpływa na marketing na rynku rosyjskim jest kreatywność – mówiła podczas prelekcji "Przegląd rynku rosyjskiego artykułów dziecięcych", Ekaterina Migol z GFK.

 

Siła w blogosferze


Tegoroczne targi były również okazją do organizacji drugiego spotkania blogerek parentingowych z przedstawicielami branży dziecięcej. Aż 31 blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć największe targi dziecięce w Europie Środkowo – Wschodniej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami.


- Targi KIDS’ TIME  to najlepsze miejsce w Polsce, by zobaczyć mnóstwo nowości w jednym miejscu. Dla mnie to bardzo ważna impreza, którą odwiedzam już trzeci raz. Wystawa jest imponująca, z roku na rok coraz większa. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby mnie na niej zabraknąć – mówiła w czasie wystawy Maria Górecka, autorka bloga Mamy Gadżety.

1/43
1/43
2/43
2/43
3/43
3/43
4/43
4/43
5/43
5/43
6/43
6/43
7/43
7/43
8/43
8/43
9/43
9/43
10/43
10/43
11/43
11/43
12/43
12/43
13/43
13/43
14/43
14/43
15/43
15/43
16/43
16/43
17/43
17/43
18/43
18/43
19/43
19/43
20/43
20/43
21/43
21/43
22/43
22/43
23/43
23/43
24/43
24/43
25/43
25/43
26/43
26/43
27/43
27/43
28/43
28/43
29/43
29/43
30/43
30/43
31/43
31/43
32/43
32/43
33/43
33/43
34/43
34/43
35/43
35/43
36/43
36/43
37/43
37/43
38/43
38/43
39/43
39/43
40/43
40/43
41/43
41/43
42/43
42/43
43/43
43/43

Komentarze

Więcej

Warto zobaczyć