Strefa rodzica » Artykuły » Mamo, Tato, wolę wodę!

Mamo, Tato, wolę wodę!powiększ

Mamo, Tato, wolę wodę!

Z pewnością kojarzycie telewizyjną reklamę, w której młody rockowy zespół przy wsparciu niebieskiego ludka daje czadu śpiewając: „Mamo, tato, wolę wodę!”

 

Przebojowa kampania!

Ale „Mamo, tato, wolę wodę!” to nie tylko hasło reklamowe, to także ogólnopolska kampania edukacyjna, która w tym roku ma już trzecią edycję. Celem programu jest promocja picia wody przez dzieci i kształtowanie u nich prawidłowych nawyków żywieniowych. A jest co zmieniać! Woda stanowi zaledwie 11% wszystkich spożywanych przez przedszkolaków płynów (źródło: TNS OBOP 2010).

 

O wodzie bez lania wody!

Organizatorzy (psychologowie i pedagodzy) będą się starali być wszędzie tam, gdzie są najmłodsi i przekonywać ich do picia wody, która nie zawiera cukru, zbędnych kalorii, nie zaburza apetytu ani upodobań smakowych. Zdrojka i jego wodną paczkę przyjaciół spotkacie w blisko 170 przedszkolach podczas specjalnych eventów w największych miastach Polski oraz w internecie.

WWWody!

Jak co roku kampanii towarzyszy specjalna strona internetowa na której rodzice znajdą wiele cennych i praktycznych porad, a dzieci fantastyczne, edukacyjne gry i zabawy. W tym roku organizatorzy postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i przygotowali dla nich coś naprawdę pionierskiego - pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie interaktywną encyklopedię wody na iPhona i iPada! Musicie ją zobaczyć!

 

Mamo, tato bądź przykładem!

„W tym roku zwracamy uwagę na szczególną rolę rodziców w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych” - informuje organizator akcji, co oznacza, że tegoroczna edycja skierowana jest do rodziców i ma na celu przekonanie ich do dawania dobrego przykładu. Dlaczego? Bo to „rodzice stanowią dla dzieci absolutny autorytet i wzorzec do naśladowania, dlatego tak ważne jest, by to właśnie oni - własnym przykładem - zachęcali dzieci do picia wody”, przekonuje Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy.

 

Dlatego zachęcamy wszystkich rodziców do udziału w projekcie oraz zaproszenia dzieci do fantastycznego świata Zdrojka!
Organizatorem kampanii jest firma Żywiec Zdrój S.A., a partnerami merytorycznymi Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

 

www.wolewode.pl



KOMENTARZE:

Napisz komentarz, pomóż innym, opiniuj treści
Treść:
Maksimum 800 znaków.
Imię:
Kod z obrazka:
Zobacz także: Nowy rok, nowe pomysły! więcej » x
Interesują mnie terminy:
Dla dzieci w wieku:
Interesują mnie wydarzenia z kategorii »

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami? Skorzystaj z naszego newslettera

podaj prawidłowy e-mail
Zobacz co zyskujesz

Temat na Czasie

Pobierz bezpłatny Nowy Poradnik Rudolfa!

Pobierz bezpłatny Nowy Poradnik Rudolfa!

Święta Bożonarodzeniowe już za pasem, słychać powoli zza każdego rogu dzwonki zbliżających się sań..  

Dzieci mają głos!

Naturalnie!

Naturalnie!

Skończyła się większość świeżych owoców i warzyw, a wiatr i deszcz znów przeszkodziły w przyjemnym spacerze. Zima nie sprzyja zdrowiu, szczególnie dzieci, które mają niską odporność organizmu. Co wpływa...  

Konkurs na Czasie!

Konkurs na ozdobę świąteczną

Konkurs na ozdobę świąteczną

Lubicie oryginalne i handmadowe ozdoby świąteczne? Koniecznie podzielcie się z nami swoją twórczością i weźcie udział w konkursie!  

W domu z dzieckiem

Super Mamy w Limango Domowa Akademia Disney uczy Świat dla dziewczynek Ozdoby na Boże Narodzenie

Sonda – Czas Dzieci

Czy waszym zdaniem warto zapisać dziecko na zajęcia językowe dodatkowe poza szkolnymi?
zdecydowanie tak
zdecydowanie nie
nie mam zdania


Kraków | Warszawa | Wrocław | Śląsk | Łódź | Poznań | Lublin | Trójmiasto

© Copyright by Czas Dzieci - Portal informacyjno-rozrywkowy 2006-2014