Strefa rodzica » Artykuły » Mamo, Tato, wolę wodę!

Mamo, Tato, wolę wodę!powiększ

Mamo, Tato, wolę wodę!

Z pewnością kojarzycie telewizyjną reklamę, w której młody rockowy zespół przy wsparciu niebieskiego ludka daje czadu śpiewając: „Mamo, tato, wolę wodę!”

 

Przebojowa kampania!

Ale „Mamo, tato, wolę wodę!” to nie tylko hasło reklamowe, to także ogólnopolska kampania edukacyjna, która w tym roku ma już trzecią edycję. Celem programu jest promocja picia wody przez dzieci i kształtowanie u nich prawidłowych nawyków żywieniowych. A jest co zmieniać! Woda stanowi zaledwie 11% wszystkich spożywanych przez przedszkolaków płynów (źródło: TNS OBOP 2010).

 

O wodzie bez lania wody!

Organizatorzy (psychologowie i pedagodzy) będą się starali być wszędzie tam, gdzie są najmłodsi i przekonywać ich do picia wody, która nie zawiera cukru, zbędnych kalorii, nie zaburza apetytu ani upodobań smakowych. Zdrojka i jego wodną paczkę przyjaciół spotkacie w blisko 170 przedszkolach podczas specjalnych eventów w największych miastach Polski oraz w internecie.

WWWody!

Jak co roku kampanii towarzyszy specjalna strona internetowa na której rodzice znajdą wiele cennych i praktycznych porad, a dzieci fantastyczne, edukacyjne gry i zabawy. W tym roku organizatorzy postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i przygotowali dla nich coś naprawdę pionierskiego - pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie interaktywną encyklopedię wody na iPhona i iPada! Musicie ją zobaczyć!

 

Mamo, tato bądź przykładem!

„W tym roku zwracamy uwagę na szczególną rolę rodziców w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych” - informuje organizator akcji, co oznacza, że tegoroczna edycja skierowana jest do rodziców i ma na celu przekonanie ich do dawania dobrego przykładu. Dlaczego? Bo to „rodzice stanowią dla dzieci absolutny autorytet i wzorzec do naśladowania, dlatego tak ważne jest, by to właśnie oni - własnym przykładem - zachęcali dzieci do picia wody”, przekonuje Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy.

 

Dlatego zachęcamy wszystkich rodziców do udziału w projekcie oraz zaproszenia dzieci do fantastycznego świata Zdrojka!
Organizatorem kampanii jest firma Żywiec Zdrój S.A., a partnerami merytorycznymi Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

 

www.wolewode.pl



KOMENTARZE:

Napisz komentarz, pomóż innym, opiniuj treści
Treść:
Maksimum 800 znaków.
Imię:
Kod z obrazka:
Zobacz także: PEWNY START dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie więcej » x
Interesują mnie terminy:
Dla dzieci w wieku:
Interesują mnie wydarzenia z kategorii »

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami? Skorzystaj z naszego newslettera

podaj prawidłowy e-mail
Zobacz co zyskujesz

English is fun! Cz. 6 - Back to school

Niebawem na szkolnych korytarzach zabrzmi pierwszy dzwonek – czas wracać do szkoły! Plecak pełen książek to nie wszystko - zachęcamy, aby Wasze dzieci wraz z pozytywną energią i nowymi siłami do...  

Książka na Czasie

"Wszystkie moje mamy" - Książka Roku 2013!

"Wszystkie moje mamy" - Książka Roku 2013!

Pamiętacie książkę "Wszystkie moje mamy" Renaty Piątkowskiej? To właśnie ta pozycja otrzymała tytuł Najlepszej Książki dla Dzieci 2013 na Festiwalu Literatury dla Dzieci.  
Czat na Czasie!

Czat na Czasie!

Przeczytaj pytania i odpowiedzi - Czat z Panią Wiceminister Edukacji Joanną Berdzik...  

W domu z dzieckiem

Domowa Akademia Lato w mieście Słoneczniki 2014 Ucz się z nami

Sonda – Czas Dzieci

Czy waszym zdaniem warto zapisać dziecko na zajęcia językowe dodatkowe poza szkolnymi?
zdecydowanie tak
zdecydowanie nie
nie mam zdania


Kraków | Warszawa | Wrocław | Śląsk | Łódź | Poznań | Lublin | Trójmiasto

© Copyright by Czas Dzieci - Portal informacyjno-rozrywkowy 2006-2014