Strefa rodzica » Artykuły » Mamo, Tato, wolę wodę!

Mamo, Tato, wolę wodę!powiększ

Mamo, Tato, wolę wodę!

Z pewnością kojarzycie telewizyjną reklamę, w której młody rockowy zespół przy wsparciu niebieskiego ludka daje czadu śpiewając: „Mamo, tato, wolę wodę!”

 

Przebojowa kampania!

Ale „Mamo, tato, wolę wodę!” to nie tylko hasło reklamowe, to także ogólnopolska kampania edukacyjna, która w tym roku ma już trzecią edycję. Celem programu jest promocja picia wody przez dzieci i kształtowanie u nich prawidłowych nawyków żywieniowych. A jest co zmieniać! Woda stanowi zaledwie 11% wszystkich spożywanych przez przedszkolaków płynów (źródło: TNS OBOP 2010).

 

O wodzie bez lania wody!

Organizatorzy (psychologowie i pedagodzy) będą się starali być wszędzie tam, gdzie są najmłodsi i przekonywać ich do picia wody, która nie zawiera cukru, zbędnych kalorii, nie zaburza apetytu ani upodobań smakowych. Zdrojka i jego wodną paczkę przyjaciół spotkacie w blisko 170 przedszkolach podczas specjalnych eventów w największych miastach Polski oraz w internecie.

WWWody!

Jak co roku kampanii towarzyszy specjalna strona internetowa na której rodzice znajdą wiele cennych i praktycznych porad, a dzieci fantastyczne, edukacyjne gry i zabawy. W tym roku organizatorzy postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i przygotowali dla nich coś naprawdę pionierskiego - pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie interaktywną encyklopedię wody na iPhona i iPada! Musicie ją zobaczyć!

 

Mamo, tato bądź przykładem!

„W tym roku zwracamy uwagę na szczególną rolę rodziców w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych” - informuje organizator akcji, co oznacza, że tegoroczna edycja skierowana jest do rodziców i ma na celu przekonanie ich do dawania dobrego przykładu. Dlaczego? Bo to „rodzice stanowią dla dzieci absolutny autorytet i wzorzec do naśladowania, dlatego tak ważne jest, by to właśnie oni - własnym przykładem - zachęcali dzieci do picia wody”, przekonuje Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy.

 

Dlatego zachęcamy wszystkich rodziców do udziału w projekcie oraz zaproszenia dzieci do fantastycznego świata Zdrojka!
Organizatorem kampanii jest firma Żywiec Zdrój S.A., a partnerami merytorycznymi Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

 

www.wolewode.pl



Lubisz CzasDzieci.pl?
KOMENTARZE:

Napisz komentarz, pomóż innym, opiniuj treści
Treść:
Maksimum 800 znaków.
Imię:
Kod z obrazka:
Zobacz także: Wielka magia małego ekranu więcej » x
Interesują mnie terminy:
Dla dzieci w wieku:
Interesują mnie wydarzenia z kategorii »

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami? Skorzystaj z naszego newslettera

Zobacz co zyskujesz

Konkurs na Czasie!

Wygraj rodzinne zaproszenie do Parku Ogrodzieniec!

Wygraj rodzinne zaproszenie do Parku Ogrodzieniec!

Do wygrania trzy rodzinne bilety do Parku Miniatur, Domu Strachów, Parku Doświadczeń Fizycznych i Parku Rozrywki.  

Prezent na Czasie!

Poduszki Gryczaki: Rybka Klementyna oraz Żółw Stefan i ich trzy Supermoce To Ty i Twoje dziecko wybieracie, z której Supermocy Gryczaków korzystacie...  

Przedpremierowo!

LEGO Jurassic World

LEGO Jurassic World

LEGO® Jurassic World™ to najnowsza, z niecierpliwością wyczekiwana część gry LEGO, którą wszyscy dotychczasowi, a także zupełnie nowi fani z pewnością będą zachwyceni!  

W domu z dzieckiem

Domowa Akademia Disney uczy Świat dla dziewczynek

Sonda – Czas Dzieci

Co decyduje o wyborze przez Was szkoły językowej dla dziecka?
cena
lokalizacja
warunki lokalowe
rekomendacja znajomych
kompetencje kadry
dodatkowe meteriały dydaktyczne / dostęp do mediateki
metoda stosowana przez szkołę
inne


Kraków | Warszawa | Wrocław | Śląsk | Łódź | Poznań | Lublin | Trójmiasto

© Copyright by Czas Dzieci - Portal informacyjno-rozrywkowy 2006-2015