Strefa rodzica » Artykuły » Mamo, Tato, wolę wodę!

Mamo, Tato, wolę wodę!powiększ

Mamo, Tato, wolę wodę!

Z pewnością kojarzycie telewizyjną reklamę, w której młody rockowy zespół przy wsparciu niebieskiego ludka daje czadu śpiewając: „Mamo, tato, wolę wodę!”

 

Przebojowa kampania!

Ale „Mamo, tato, wolę wodę!” to nie tylko hasło reklamowe, to także ogólnopolska kampania edukacyjna, która w tym roku ma już trzecią edycję. Celem programu jest promocja picia wody przez dzieci i kształtowanie u nich prawidłowych nawyków żywieniowych. A jest co zmieniać! Woda stanowi zaledwie 11% wszystkich spożywanych przez przedszkolaków płynów (źródło: TNS OBOP 2010).

 

O wodzie bez lania wody!

Organizatorzy (psychologowie i pedagodzy) będą się starali być wszędzie tam, gdzie są najmłodsi i przekonywać ich do picia wody, która nie zawiera cukru, zbędnych kalorii, nie zaburza apetytu ani upodobań smakowych. Zdrojka i jego wodną paczkę przyjaciół spotkacie w blisko 170 przedszkolach podczas specjalnych eventów w największych miastach Polski oraz w internecie.

WWWody!

Jak co roku kampanii towarzyszy specjalna strona internetowa na której rodzice znajdą wiele cennych i praktycznych porad, a dzieci fantastyczne, edukacyjne gry i zabawy. W tym roku organizatorzy postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i przygotowali dla nich coś naprawdę pionierskiego - pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie interaktywną encyklopedię wody na iPhona i iPada! Musicie ją zobaczyć!

 

Mamo, tato bądź przykładem!

„W tym roku zwracamy uwagę na szczególną rolę rodziców w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych” - informuje organizator akcji, co oznacza, że tegoroczna edycja skierowana jest do rodziców i ma na celu przekonanie ich do dawania dobrego przykładu. Dlaczego? Bo to „rodzice stanowią dla dzieci absolutny autorytet i wzorzec do naśladowania, dlatego tak ważne jest, by to właśnie oni - własnym przykładem - zachęcali dzieci do picia wody”, przekonuje Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy.

 

Dlatego zachęcamy wszystkich rodziców do udziału w projekcie oraz zaproszenia dzieci do fantastycznego świata Zdrojka!
Organizatorem kampanii jest firma Żywiec Zdrój S.A., a partnerami merytorycznymi Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

 

www.wolewode.pl



KOMENTARZE:

Napisz komentarz, pomóż innym, opiniuj treści
Treść:
Maksimum 800 znaków.
Imię:
Kod z obrazka:
Zobacz także: English is fun - Angielski na wakacje z British... więcej » x
Interesują mnie terminy:
Dla dzieci w wieku:
Interesują mnie wydarzenia z kategorii »

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami? Skorzystaj z naszego newslettera

podaj prawidłowy e-mail
Zobacz co zyskujesz

Moda na Czasie

Dziecięcy ciuch? Byle polski!

Dziecięcy ciuch? Byle polski!

Minęły już czasy, kiedy dzieciaki należało ubierać według jednego klucza: dziewczynki w sukienki w kwiatki, koniecznie z falbankami, a chłopców… we wszystko, co "pasuje" i nie jest różowe. Polski...  

English is fun!

Drodzy Rodzice, specjalnie dla Was rozpoczynamy letni cykl artykułów British Council inspirowanych językiem angielskim i brytyjską kulturą. Proponujemy Wam zadania, które możecie wykonać ze swoimi pociechami...  

Nasza Akcja!

II etap konkursu Słoneczniki 2014 - Zagłosuj!

II etap konkursu Słoneczniki 2014 - Zagłosuj!

Ruszył kolejny etap Słoneczników - głosowanie rodziców na najlepsze inicjatywy w danej kategorii. Ostateczny wynik zależy teraz tylko od Was!...  

W domu z dzieckiem

Domowa Akademia Lato w mieście Słoneczniki 2014 Ucz się z nami

Sonda – Czas Dzieci

Czy waszym zdaniem warto zapisać dziecko na zajęcia językowe dodatkowe poza szkolnymi?
zdecydowanie tak
zdecydowanie nie
nie mam zdania


Kraków | Warszawa | Wrocław | Śląsk | Łódź | Poznań | Lublin | Trójmiasto

© Copyright by Czas Dzieci - Portal informacyjno-rozrywkowy 2006-2014