Terapia nie przynosi rezultatów
Dzień dobry, jestem mama 4,5 letniego Patryka który nie mówi. Mieszkamy na stale w Wielkiej Brytanii, tutaj na sile chcą mu postawić diagnozę autyzmu. Jeździmy do poradni w Luton Londyn która pracuje metoda krakowska i tam twierdza ze to alalia lub afazja, pól roku terapii nie przyniosło oczekiwanych rezultatów co robić dalej?
Proszę o pomoc DANKA.

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Danko, jeśli Patryk nie mówi pomimo terapii prowadzonej w ośrodku w Luton, to pozostaje Pani jedynie Manualne Torowanie Głosek. Musiałaby Pani przyjechać do Polski na kilka dni, by certyfikowany terapeuta MTG pokazał dziecku, że może mówić. Proszę w sprawie terapeutów MTG dzwonić do Centrum Metody Krakowskiej (Magdalena Gaweł 789 369 629, magda@konferencje-logopedyczne.pl). Wiele dzieci przyjeżdża z Anglii i Irlandii, bo najważniejsze jest pokazanie dziecku, że może mówić. Jeżeli stosowała Pani program "Słucham i uczę się mówić", a mimo to nie pojawiło się powtarzanie to tylko MTG może pomóc Patrykowi.
Serdecznie pozdrawiam
Jagoda Cieszyńska