17-miesięczna córka - rezultaty ćwiczeń (obecnie 24 miesiące)
Witam serdecznie i chcę podziękować za wspaniałe pomoce do stymulacji rozwoju dzieci.
Moja córka kilka dni temu obchodziła 2 urodziny. Ćwiczymy wg metody krakowskiej od ok. 8 miesięcy, Córeczka pięknie mówi zdaniami 2-3 wyrazowymi czasami zdarzają się zdania złożone z 4 wyrazów np. Jasio nie ma czapki. Jestem zachwycona jej postępami i dodam, że ćwiczenia z córką są dla mnie fajną zabawą i przyjemnością. Obecnie najbardziej skupiam się na nauce czytania wg programu "Kocham czytać" - przerabiamy wszystkie 18 książeczek po kolei, szczególnie często czytamy zeszyt nr 16 z literką "r" - mam nadzieję, że córeczka szybko opanuje jej wymowę. Wszystkim znajomym polecam Pani metodę, bo wiem, że dzięki systematycznej cierpliwej pracy dziecko robi rewelacyjne postępy w rozwoju. Cieszę się, że Pani jest.
Pozdrawiam
Ola

Prof. Jagoda Cieszyńska - Psycholog, logopeda
Prof. Jagoda Cieszyńska
Psycholog, logopeda
Odpowiedź:
Droga Pani Olu,
Bardzo serdecznie dziękuję za taki miły list. Jestem przekonana, że szybko uda się wywołac głoskę "r". Mój synek mówił "r" gdy miał 2 lata i 3 miesiące. Ma Pani rację, że cwiczenia są cudownym sposobem na bycie razem z dzieckiem. Wczesna nauka czytania sprawia, że dzieci podejmują w szkole wszystkie wyzwania.
Życzę cudownych wakacji. Warto wówczas pisać z dzieckiem książeczkę o wakacyjnych przygodach. Jeden rysunek wykonanay z dzieckiem i tekst - jedna, dwa proste zdania. Można wklejać zdjęcia, bilety, listki, kwiatki i będzie to własna kolejna książeczka Malucha.
Serdecznie pozdrawiam
JAgoda Cieszyńska