W domu z dzieckiem » Czasopisma » Kumpel

Kumpel
6/2008
stron: 48
cena: 4.65 PLN

Kumpel

„KUMPEL”
Na rynku od 2004 roku

Miesięcznik edukacyjny dla uczniów klas I, II, III szkoły podstawowej

Pismo mądrych dzieciaków i ich rodziców.

Polecany i chętnie wykorzystywany na zajęciach z dziećmi przez wychowawców, bibliotekarzy i opiekunów świetlic.

„Kumpel” nie jest przedrukiem pism zagranicznych, mówi o polskich realiach przyjaznym, literackim językiem. Jest starannie „wyczyszczony” z materiałów tabloidowych. Młody czytelnik otrzymuje pismo przygotowywane z myślą o nim, które jest przyjaznym i przyjemnym uzupełnieniem szkolnej edukacji (w dodatku zwiększającym jego szanse w klasowej i szkolnej rywalizacji).

Miesięcznik proponuje mądrą rozrywkę, uczy przez zabawę, wspomaga rozwój czytelnika. Przedstawia realne postacie,które dostarczają wzorców pozytywnych zachowań. Porusza tematykę bliską czytelnikowi (dom, rodzeństwo, szkoła, rówieśnicy, zwierzęta).Własne – adresowane pokoleniowo pismo – wyrabia i utrwala nawyk lektury, a to gwarantuje skuteczniejsze pokonywanie kolejnych progów edukacyjnych.

„Kumpel” nie powiela podręczników, nie służy – jak wiele pozycji na rynku adresowanych do tego czytelnika – do nauki czytania na początkowym etapie. Młodszy czytelnik ma wciągnąć do lektury rodzica.

Zawiera materiały przydatne do pracy na lekcjach i innych zajęciach. Jest atrakcyjny graficznie dla młodego czytelnika, dlatego sięga on po niego z własnej woli. Idealna pomoc w kształceniu misji czytelniczej.

Stawia na interaktywność (rubryki „Pokażcie się!”, „W Twojej klasie, w Twojej świetlicy...”, „Album Kumplowych czytelników” pozwalają zaprezentować się Czytelnikom).

Wskazuje sposoby zagospodarowania wolnego czasu, rozwija pasje (kącik hodowcy, hobbysty). Uświadamia potrzebę kontaktu z przyrodą i dbania o środowisko, zwierzaki, pomaga zrozumieć świat.

Każdy numer zawiera arkusz z testem kompetencji po III klasie wraz z odpowiedziami. To ważne przygotowanie do sprawdzianu kończącego III klasę. Zapewnia obycie z formą, trening, eliminuje stres przed sprawdzianem. Pozwala rodzicowi śledzić postępy w opanowywaniu materiału programowego – i to śledzić na bieżąco, ustalać partie dobrze i słabiej opanowane (także dla celu pełniejszego i merytorycznego kontaktu ze szkołą). Sprawdziany i testy nie powinny być dla uczniów źródłem stresów i lęków. Niezawodnym sposobem na zniwelowanie stresu ucznia jest jego obycie się z formą testu badającego stopień opanowania umiejętności w klasach I-III. To właśnie tak zwany test kompetencji.
Wiadomości i umiejętności zdobywane przez ucznia w klasie I są powtarzane, pogłębiane i rozszerzane w klasie II i III. Dzieci z młodszych klas mogą więc spokojnie spróbować się zmierzyć z kumplowym „trzeciotestem”!
Testy są zgodne z wytycznymi najnowszej Podstawy programowej z komentarzami, T. 1: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.

W każdym numerze także plakaty ze zwierzami, edukacyjna gra planszowa (na wewnętrznych stronach okładki) oraz komiks „Ada, Junior i pies Pirat” w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej (uproszczonej).

Współpracujemy z fachowcami – pedagogami, psychologami, ludźmi zajmującymi się prawami dziecka i ucznia.
Wydawca: Aga Press
Zobacz inne numery
9/201421/20122/2012
1(84)201112/20103/2008
Interesują mnie terminy:
Dla dzieci w wieku:
Interesują mnie wydarzenia z kategorii »

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami? Skorzystaj z naszego newslettera

podaj prawidłowy e-mail
Zobacz co zyskujesz

Ferie na Czasie

Quiz na czasie

Sprawdź czy jesteś "skowronkiem" lub "sową"?

Sprawdź czy jesteś "skowronkiem" lub "sową"?

Wszyscy posiadamy własny zegar biologiczny, dzięki któremu budzimy się rano i zasypiamy wieczorem. Sprawdź kiedy jesteś najbardziej aktywny!...  

Nowinki

Tydzień z Charakterami - dzień czwarty

Tydzień z Charakterami - dzień czwarty

Wydanie tabletowe to więcej niż wydanie papierowe  
Tydzień z Charakterami - dzień piąty

Tydzień z Charakterami - dzień piąty

Jak być dobrą macochą? Jak poprawić kontakty z najbliższymi dzięki sztuce komunikacji? O tym w ostatniej, piątej odsłonie cyklu: „Tydzień z Charakterami"!  

Temat na Czasie

Dlaczego dziewczynki zaczynają mówić szybciej niż chłopcy?

Dlaczego dziewczynki zaczynają mówić szybciej niż chłopcy?

Każde dziecko inaczej przechodzi kolejne etapy rozwoju i psychologowie uspokajają w tej kwestii rodziców próbujących dopasować swoje doświadczenia do podręcznikowych norm.  

W domu z dzieckiem

Super Mamy w Limango Domowa Akademia Disney uczy Świat dla dziewczynek Konkurs LEGO Zima w mieście

Sonda – Czas Dzieci

Jakiego języka obcego uczy się Twoje dziecko?
angielskiego
niemieckiego
francuskiego
hiszpańskiego
włoskiego
japońskiego
rosyjskiego
innego


Kraków | Warszawa | Wrocław | Śląsk | Łódź | Poznań | Lublin | Trójmiasto

© Copyright by Czas Dzieci - Portal informacyjno-rozrywkowy 2006-2015